Wersja obowiązująca z dnia

Załatwianie spraw

Zasady
Załatwianie spraw

  • wszelka korespondencja przychodząca odnotowywana jest w Dzienniku Korespondencyjnym, następnie kierowana przez Dyrektora Naczelnego do odpowiednich komórek organizacyjnych, celem dalszego załatwienia. Korespondencja wychodząca na zewnątrz również podlega ewidencji przez Kancelarię.
  • wyjaśnień dotyczących funkcjonowania szpitala udziela Dyrektor Naczelny;
  • wyjaśnień na temat świadczeń leczniczych udzielają Dyrektor ds. Lecznictwa, Dyrektor ds. Pielęgniarstwa,
  • Dyrektor Naczelny przyjmuje osobiście interesantów we wtorki od 13:00 do 14:00,
  • Dyrektor ds. Lecznictwa przyjmuje osobiście interesantów w poniedziałki od 13:00 do 14:00,
  • Dyrektor ds. Pielęgniarstwa przyjmuje osobiście interesantów w środę od 13:00 do 14:00,
  • Koordynator ds. Praw Pacjenta – od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 14:00,

Prowadzenie i udostępnianie
Dokumentacja medyczna:
Zasady postępowania z dokumentacją medyczną określa:

  • Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
  • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania,

Pozostałe: